четверг, 23 августа 2012 г.

Модуль4. Рефлексія.

Сьогодні плідно попрацювала. Робота захоплює, але часу не вистачає. 
За допомогою цього модулю  пересвідчилася, що процес оцінювання на місці зупинити неможливо. Побачила відмінності нашого класичного оцінювання від того, яке пропонуєтья у модулі.  Можна константувати, що доречно у процесі оцінювання учнів використовувати методи й інструменти оцінювання, які запропоновані авторами розробок.
Щодо основних запитань доречно зазначити, що вони з перших моментів представлення презентації націлюють учнів на плідну роботу й  активізують їхню увагу й бажання працювати.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами; обговорили у парах створені Основні запитання; сформулювали та обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання; познайомилась з різними варіантами планів оцінювання й створила перший варіант плану оцінювання; створила презентацію основних ідей навчальної теми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий