Сьогодні плідно попрацювала. Робота захоплює, але часу не вистачає.
За допомогою цього модулю пересвідчилася, що процес оцінювання на місці зупинити неможливо. Побачила відмінності нашого класичного оцінювання від того, яке пропонуєтья у модулі. Можна константувати, що доречно у процесі оцінювання учнів використовувати методи й інструменти оцінювання, які запропоновані авторами розробок.
За допомогою цього модулю пересвідчилася, що процес оцінювання на місці зупинити неможливо. Побачила відмінності нашого класичного оцінювання від того, яке пропонуєтья у модулі. Можна константувати, що доречно у процесі оцінювання учнів використовувати методи й інструменти оцінювання, які запропоновані авторами розробок.
Щодо
основних запитань доречно зазначити, що вони з перших моментів
представлення презентації націлюють учнів на плідну роботу й активізують їхню увагу й бажання працювати.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та
обдумати оцінювання учнів в проекті, обговорили приклади Основних
запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
обговорили у парах створені Основні запитання; сформулювали та обговорили разом
з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання; познайомилась з
різними варіантами планів оцінювання й створила перший варіант плану оцінювання;
створила презентацію основних ідей навчальної теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий