вторник, 28 августа 2012 г.

Модуль8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
 - оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок
-  оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
- форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
- щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Я зрозуміла як користуватися допоміжними матеріалами, готовими шаблонами для сторення критеріїв оціювання.
Я зробила в плані проекту посилання на деякі критерії оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий