вторник, 28 августа 2012 г.

Модуль9. Рефлексія.



Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - має пройти  адаптація і з боку учнів, і з боку вчителів; вчитель має працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;  диференціювати навчання у чотирьох напрямках (зміст, процес, результат, навчальне середовище); планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; має бути  відповідне спонукання та заохочення, щоб учні стали впевненими та незалежними в навчанні .
Також я познайомилася з тим, як диференціювати процес навчання для учнів з особливими потребами і для обдарованих дітей.
Усі вправи та проекти варто розробляти так, щоб допомагати учням розвивати різноманітні складові їх інтелекту. Такий розвиток  робить навчання частиною всього життя.
Продумала стратегії для здійснення диференційованого навчання,створила інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий